Piglet: You nailed it!

Nu har det minsann blivit sommar! För visst är det sommar när det är juni? Det säger i alla fall Sigrid 😉 Vädret håller med, tycker jag, även om det inte är supervarmt. Jag är å andra sidan oändligt tacksam över att vi inte har samma värmebölja som stora delar utav Europa har haft det senaste.

Det blir mest trädgårdspyssel eller stickning/virkning för mig i dagarna, men jag har några kort kvar att visa från när jag var hemma sjuk och hade lite pysseltid, så här kommer ett utav dem.

Cardstock från Panduro
Designark från Slöjd-detaljer
Klistermärke från Panduro
Stämpel ”Sea breeze: Handy Tilda” från Magnolia (Scraplagret)
Bokstavsstickers från ”Mini alphas – latte” från Kaiserkraft (Fru Limegrön)
Strass-stenar
från Nellie’s Choice

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.