Jag har inte sett några grodor i år, men jag misstänker att de bör ha vaknat och vara i full gång vid det här laget? Har nog aldrig sett någon groda i vår trädgård, vi bor nog för långt från vattnet. Tur att vi har söta igelkottar som hälsar på istället!
Efter en lite gråare gårdag så är det finfint väder igen idag, så lite trädgårdsarbete har jag fått gjort, även om det fortfarande inte finns mycket energi i den här kroppen. Hoppas att jag ska kunna jobba imorgon, men helt frisk kan jag nog inte påstå att jag känner mig.
Här kommer i alla fall ett kort med en söt groda. Visst är hon gullig med sina badkläder?
Pysselrummet är überstökigt och skulle behöva städas … men vem orkar? 😛

Cardstock från Panduro
Designark från ”Friendly Frogs” paperpack från Amy Designs (Py Hobby)
Stämplar från ”Små grodorna” stämpelkit från Hänglar & Wings
Grattis-die ”SD153” från Nellie’s Choice
Blompunch från Panduro
Strass-stenar från Nellie’s Choice




